Nystart

Jag vet inte om det är någon som överhuvudtaget följer den här bloggen längre men eftersom jag får frågan ibland så ska jag berätta vad som har hänt med dokumentären.
 
Det finns en mer eller mindre färdig film, som blev den slutprodukten i mitt projektarbete. Problemet var att jag inte kunde programmet jag använde tillräckligt bra och därför inte kunde göra klart saker som undertexter, bakgrundsmusik och liknande. Jag lyckades inte heller lägga upp den nuvarande utkastsversionen av filmen någonstans eftersom den var för stor. Därför la jag mer eller mindre projektet på is ett tag.
 
Nu det nu har gått ett år (!) och jag tittar tillbaka på filmen med nya ögon så vill jag ta upp projektet igen men känner att det finns en del jag skulle vilja ändra på innan jag kan stå för den. Därför ska jag nu leta upp någon som kan hjälpa mig med redigeringen, läsa på mer om det så gott jag kan och kanske också spela in ett par nya bitar som saknas.
 
Jag är tacksam för tips på hur man lägger på undertexter i Adobe Premier, om det överhuvudtaget går, eller vilket program man ska använda annars.
 
Tack för att ni fortfarande hänger kvar och är intresserade! Medan ni väntar kan jag passa på och tipsa om en artikel jag skrev för Västerås Tidning om Svenska e-sportupens delfinal i Västerås. Ni kan läsa den här, på sid 18.

Kommentarer
Postat av: Emil

Är egentligen inte alls speciellt E-sports intresserad, men spel är kul och ser fram emot att se din film om den någonsin kommer klippas klart. Heja!

2013-07-07 @ 01:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0